Změna je život

Nový rok 2013 začal ve znamení velikých změn. Partner nastoupil do práce do krajského města (denně 2 hodiny vlakem :-() a já se rozhodla, že si nebudu připouštět všechno tak k tělu a že budu pravidelně přispívat na svůj blog, který jsem přenesla na jinou adresu.
Vzhledem k tomu, že jsem vždy slýchávala, že člověk musí mít alespoň jedno teplé jídlo denně, jsem se rozhodla, že budu každý den vařit večeři, aby přítel nebyl jen o houskách, chlebech, bagetách... A jde mi to. Je 21. února (článek byl v rozepsaných více jak měsíc) a každý den jsem doposud vařila večeři. Některé se skvěle povedly, jiné o něco méně. Recepty čerpám z časopisů hypermarketu Albert a ingredience vycházejí pro dvě - tři osoby kolem 800 týdně. Což bych řekla, že je v dnešní době celkem slušné. A protože k tomu dokupuji pouze pečivo, máslo a salámy, tak se měsíčně dostávám k celkem obstojným částkám. Záleží samozřejmě na příjmech. Třeba mojí mamce to připadá až přespříliš.
Ale to jsem se dostala trošku jinam. Chtěla bych se s vámi podělit o recepty a poznatky k nim. Takže budu přát do budoucna hezké počtení a pochutnání.

Komentáře

Oblíbené příspěvky