Den 3 - Microsoft forever!


Dnešní lekce probíhaly v bruselském centru společnosti Microsoft. Vážně ráda učím, vážně mám ráda školu, na níž učím, ale JÁ CHCI PRACOVAT V BRUSELSKÉM MICROSOFTU (s omluvou paní ředitelce)!


Ráno bylo krásně. Sluníčko svítilo, vzbudila jsem se včas (ačkoliv to nebylo úplně ideální probuzení, protože jsem málo spala) a dokud jsem nevyšla z domu, všechno šlapalo jako na drátkách. Lepší, než den před tím. Cestou jsem si koupila kávu a snídani. Zde nastal první problém, trochu jsem si spálila pusu, pokapala kabát a ještě šla s hlavou hrdě vztyčenou jsem se po Bruselu procházela s drobky na mé hrudi. Ne příliš potěšující, ale tak to prostě se mnou chodí (i po městech v zahraničí).
Dnešní lekce byla naplánovaná v centru společnosti Microsoft, z čehož jsme já, můj mobilní telefon i můj laptop měli obrovskou radost, protože jsme všichni majkrosoftí (jablíčkáři, tučňáci a další prominou a přestanou číst). Malý problémek do začátku byl, že neměli kartičku s mým jménem, ale nebyla jsem v tom sama, tak jsem to neřešila. 
Prostor je úžasný, v předsálí jsou různé přístroje (tablety, notebooky, mobilní telefony, 3D tiskárna), ploché obrazovky s reklamou, místo pro občerstvení, příjemné soukromé boxy, místo pro odpočinek se sedacími pytli a Xboxem a toalety, které mě naprosto dostaly. Uvědomuji si, že to bylo místo pro konference a školení, to je jasný, ale prostředí bylo mnohem lepší, než česká centrála (tam jsem byla ale naposled před 4 lety, takže je možné, že po přesunu došlo ke změnám, nevím). Dobře, takže, co jsem zjistila, kromě toho, že MS je prostě super? Le Réunion! Najdete tam civilizaci, aktivní vulkán, tropickou přírodu, francouzsky a anglicky mluvící obyvatelstvo. Laguny, které jsou jako akvárium... A v neposlední řadě tam mají výborný vanilkovo-ovocný likér, prostě nádherný sen.
Do Office 365 si můžu přidávat další aplikace WOW! A mají i aplikace, které se mi opravdu hodí do výuky a na jejichž využívání se už opravdu těším, půjde s tím vymyslet pár zajímavých věcí. Další věc: OneNote není jen "poznámkový blok." V instalované verzi je obsažen například editor rovnic, do kterého můžete psát na dotykovém zařízení a rovnou se vám převádí do "strojopisu." A další stránky a MS software, který využiji ve škole. Dopolední část byla velice užitečná. Před přestávkou jsme se ještě ještě dozvěděli o kousku ráje, který patří Francii a leží v Indickém oceánnu "kousek" od Afriky. Takže vážení, pokud budete mít 30 tisíc na cestu, vyražte na ostrov
Odpolední část byla poněkud slabší, protože náš školitel Cedric ji neměl až tak připravenou, takže docházelo k dlouhým pomlkám. Což je škoda, protože jsme měli společně hrát Minecraft a vypadalo to velmi zajímavě. Nicméně jsem nedokázala ani porazit strom a na několik minut zmizela pod vodou.
Po kurzu jsme šli společně na belgické hranolky a pivo. Co k tomu říct... Belgické hranolky mi ohromně chutnají a jejich omáčky a majonézy také. Piv tu mějí hodně, od slabých "vodiček" až po velmi silná piva, ale s mnohem plnější chutí. Dnes jsem zvolala jedno z lehčích - ovocné Framboise. Byla to šťávička, ale chutnala. Většina kolegů šla po snědení hranolků a vypití piva zpět na hotely, některým z nás to přišlo příliš brzy, tak jsem navrhla jednu restauraci na ulici, kde teď bydlím.
Je to africká restaurace a jídlo bylo výtečné. Nevím, co jsem měla přesně, asi kuře nebo krůtu, ale bylo to výborné se spoustou cibule a olivami. A jako příloha byl smažený banán. Normálně smažený banán, ale asi to nebyl ten klasický žlutý banán, protože vůbec nebyl sladký. Ale proč nezkusit něco nového, že?

Komentáře

Oblíbené příspěvky