Den 5 - Hackathon day

Hackathon bylo heslo dne a konec byl plánován na 17.30. Už po prvních minutách této aktivity jsem věděla, že ji budu nenávidět. Z hloubky duše nenávidět.

Ráno jsem přišla úplně první (za 10 minut 9) a byla jsem trošičku vystrašená, že jsem popletla místo nebo čas, ale naštěstí jsem prostě jen byla první. Zhruba v půl 10 začal přímý přenos s dalšími účastníky. Já tyhle akce opravdu nemám ráda. Nechci být vidět a nechci, aby někdo mohl sledovat mou práci. Je jasné, že se tomu nevyhnu, ale když o tom nevím, netrápí mě to. Pokud ale vím, že v učebně je online kamera a může se k ní kdokoliv s odkazem připojit. Velmi nepříjemný pocit.
Rozdělili nás do skupin a měli jsme si vybrat zaměření projektu, naše skupina si vybrala vzdělávací aplikaci ve Scratchi, která představí uživateli evropské země, ze kterých pocházíme.
Na tomto jsme prosím pracovali několik hodin. Rozdělily jsme si práci: já pracovala na grafice, kolegyně na kódu a druhá kolegyně na anglických textech. Zvládly jsme to, vyvěsily a byly spokojené. Na to, že jsme se Scratchem začaly v pondělí, dělaly na něm chvilku a ve čtvrtek udělaly jednoduchý projekt, vypadá poměrně dobře.
Po poslední společné večeři, které se zúčastnilo jen tzv. "zdravé jádro," jsme se rozutekli do svých hotelů, ovšem ti nejodvážnější z nás se vydali naposledy prozkoumat možnosti nočního Bruselu a musím říct, že to bylo úspěšné. Objevili jsme obchůdek s pivy, v jehož zadní části je bar Beer Mania. Podle svých webových stránek nabízí 400 druhů belgických piv.
My ochutnali jediné: Mea Maxima Culpa. Pivo, které vyrábí sám majitel obchodu. A víte co? Nechává si vyrábět skleničky v ČR (někde u Brna), protože to tu máme nejlepší! Bylo silné, výrazné a druhý den po něm nebylo úplně nejlépe, ale v baru, tam prostě velmi chutnalo.

Komentáře

Oblíbené příspěvky